بهترین بازی های ps4 2020 کدام هستند
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

بهترین بازی های ps4 2020 که دارای جذابیت فراوانی برای کاربر می باشد را در این مطلب برای شما معرفی خواهیم کرد. بعضی از این بازی ها هنوز منتشر نشده اند و باید برای منتشر شدن آن ها کمی منتظر بمانیم. این مطلب حاوی اطلاعات کلی این بازی هاست که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • سازنده‌ بازی
  • زمان انتشار بازی
  • رده‌
  • سنی
  • ژانر
  • description

در این مقاله می توانید بهترین بازی های ps4 2020 را بشناسید، که در سبک های مختلف و ژانرهای مختلفی هستند. این مقاله می تواند شما را با هر سلیقه و سبکی که هستید در مورد بازی های پی اس 4 راهنمایی نماید. توجه داشته باشید که این بازی ها در دو دسته تقسیم بندی می شوند که این دو دسته عبارتند از :

  1. انحصاری
  2. غیر انحصاری

بهترین بازی های ps4 2020 انحصاری با ژانر آخر الزمانی :

یکی از بازی هایی که بیشترین طرفدار را قبل از انتشار داشته است است بازی Last of us 2 بوده که در تاریخ 2 اسفند 98 منتشر شده است و در نسخه ابتدایی خود که عرضه کرد، جوایز زیادی را به دست آورد. در نسخه ابتدایی که درباره دختری به نام الی است و در پی انتقام دوست خود است، شما می توانید یک بازی سراسر هیجان را تجربه کنید، پس سعی کنید آن را از دست ندهید. این بازی به صورت آفلاین انجام خواهد شد و برای بازی کردن در هیچ قسمتی از آن به اینترنت احتیاج ندارید. بازی Last of us 2 برای اشخاصی مناسب است که به موضوع های آخر زمانی و مخفی کاری علاقه مند هستند. شرکت سازنده ای که این بازی را تهیه کرده است، کمپانی Naughty Dog بوده و کارگردان آن نیل دراکمن این بازی را به طور اختصاصی برای پلی استیشن طراحی کرده است.

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Last of us 2

اطلاعات کلی بازی The Last of Us Part II :

نام بازی The Last of Us Part II
شرکت سازنده Naughty Dog
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4
رده‌ سنی +18

یکی دیگر از بهترین بازی های ps4 2020 با نام  Ghost of Tsushima :

اگر به دنبال بازی هایی با موضوع های مخفی کاری، اکشن، ماجراجویی و سامورایی هستید می توانید این بازی را که به وسیلع شرکت Sucker Punch به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن ساخته شده است، را تهیه نمایید. داستان این بازی در واقع در زمان حمله مغول ها به ژاپن می باشد و یک سامورایی به اسم جین در آن به نفع ژاپن می جنگد. این بازی در سال 2020 قرار است منتشر شود و دارای مشخصات شگفت انگیزی است. علاوه بر این در این بازی صحنه های جالبی از چمن زارها با نور پردازی های خیره کننده وجود دارد.

یکی دیگر از بهترین بازی های ps4 2020 با نام  Ghost of Tsushima :

اطلاعات کلی بازی Ghost of Tsushima :

نام بازی Ghost of Tsushima
شرکت سازنده Sucker Punch
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4
رده‌ی سنی +18

بهترین بازی های ماجراجویی ps4 2020 به اسم Death Stranding :

یکی از بهترین بازی هایی که توسط شرکت Hideo Kojima طراحی و تولید شده است؛ بازی Death Stranding می باشد که مختص کنسول های پلی استیشن منتشر گردید. در تولید این بازی از تصویر چهره های مشهوری همچون Norman Reedus، Mads Mikkelsen و Léa Seydoux بهره برده اند. این بازی به عنوان اولین بازی کمپانی hideo kojima پس از جدایی از کمپانی Konami به بازار ارائه گردید و علاوه بر جهان باز بودن دارای ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد. از ویژگی های دیگر این بازی می توان به بخش های آنلاین و بخش های سینمایی زیادی که دارد، اشاره کرد. هیدئو کوجیما به عنوان شرکت سازنده این بازی عنوان کرد که این بازی در دسته بازی هایی قرار دارد که هسته آن بر اساس ارتباط طراحی شده و ممکن است یک حس تنهایی در طول بازی برای شما به وجود بیاید. اگر این بازی را تجربه نمایید متوجه روند مرموز داستان آن خواهید شد.

بهترین بازی های ماجراجویی ps4 2020 به اسم Death Stranding

اطلاعات کلی بازی Death Stranding :

نام بازی Death Stranding
شرکت سازنده Kojima Productions
تاریخ انتشار November 8, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18
 

از بهترین بازی های ps4 2020 اول شخص شوتر Cyberpunk 2077 :

بازی Cyberpunk 2077 از دسته بازی هایی است که باعث می شود، گیمرها سطح توقع بسیار بالایی از یک بازی پیدا کنند. این بازی دارای ویژگی های  منحصر به فرد متعددی است که اولین آن ها تصمیم گیری هایی است که گیمر در طول بازی می گیرد و داستان بازی را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین انتخاب شخصیت و پیشینه در ابتدای بازی یکی دیگر از جذابیت های Cyberpunk 2077 به حساب می آید. همچنین این بازی از جزئیات فراوانی است که به نقش آفرینی کیانو ریوز از جذاب ترین و بهترین بازی های ps4 2020 به حساب می آید. نکته جالب این بازی این است که شما می توانید از تفنگ تا شخصیت خود را در این بازی ارتقاء دهید. پس از 5 سال تلاش برای ساخت این بازی یک مجموعه جذاب برای شما طراحی شده است که به شما پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

 
از بهترین بازی های ps4 2020 اول شخص شوتر Cyberpunk 2077

اطلاعاتی از بازی Cyberpunk 2077 :

نام بازی Cyberpunk 2077
شرکت سازنده CD Projekt
تاریخ انتشار April 16, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Google Stadia
رده‌ سنی +18

بازی هکری Watch Dogs: Legion از بهترین بازی های ps4 2020 :

یکی دیگر از بازی های موفقی که کمپانی Ubisoft  که مورد توجه گیمرهای زیادی قرار گرفته است بازی Watch Dogs بوده و این قسمت از بازی در انگلیس انجام می شود. در این سری از بازی Watch Dogs شما می توانید تفاوت های زیادی را در روند بازی مشاهده نمایید. مثلاً در این قسمت می توانید توانایی های دیگران را شناسایی و به گروه خود اضافه نمایید. در این بازی که در ژانرهای جهان بازی، اکشن و مخفی کاری ساخته شده است شما می توانید تمامی اشیاء الکتریکی را هک کنید. سازنده این بازی ادعا می کند که برای ساخت جزئیات این بازی دقت بسیاری شده است و در فروشگاه آن گیمر می تواند شخصیت خود را انتخاب کرده و بسازد. در این بازی امکان هک ماشین‌ ها، پهباد‌ها و دوربین‌ ها نیز وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید  Experience Great Sound With Beats’s Headphone

بازی هکری Watch Dogs: Legion از بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات کلی بازی Watch Dogs: Legion :

نام بازی Watch Dogs: Legion
شرکت سازنده Ubisoft Toronto
تاریخ انتشار March 6, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Google Stadia, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ی سنی +18

بازی FIFA 20 در دسته بهترین بازی های ps4 2020 :

گیمرهای زیادی به بازی FIFA 20 علاقه نشان داده اند و زیرا این بازی یکی از بازی هایی است که هرساله هوش مصنوعی و گرافیک آن پیشرفته تر می شود و انیمیشن های طبیعی و واقعی تری به آن اضافه می شود. البته در ادامه این  مطلب می توانید در مورد بازی Pes هم اطلاعاتی کسب کنید و بدون هیچ تفاوتی هر دو بازی شرح داده شده است، زیرا این بازی نیز طرفداران بسیاری دارد. نمره بازی فیفا 20 که منتشر شده است از طرف IGN عدد 7.8 می باشد و دارای مزایایی نسبت به بازی PES بوده که یکی از آن ها بهره مندی از بخش Journey یا بخش داستانی بازی است. همچنین شما می توانید با تهیه بازی فیفا 20 از بخش فوتبال خیابانی که در این سری اضافه شده است بهره ببرید و سه نفر به سه نفر با یکدیگر رقابت کنید.

بازی FIFA 20 در دسته بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات کلی بازی FIFA 20 :

نام بازی FIFA 20
شرکت سازنده Electronic Arts
تاریخ انتشار September 24, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 7.8/10
 

بازی PES 2020 از بهترین بازی های ps4 2020 :

بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 یکی دیگر از بازی هایی است که امسال بین گیمرها از محبوبیت خاصی برخوردار شد و در این سری پیشرفت های زیادی در آن نسبت به سری های قبلی مشاهده شد. در این بازی خیلی راحت تر از فیفا می توان گل زد. این بازی در بین منتقدان دارای نمره بسیار خوبی می باشد و از IGN نمره‌ 8.3 را کسب کرده است، همچنین این بازی منتشر شده است و شما به راحتی می توانید این بازی را به صورت قانونی خریداری کنید. جالب اینجاست که این سری از pes لایسنس تیم یوونتوس را به خود اختصاص داد و فیفا از لوگوی غیر واقعی برای ساخت این تیم استفاده می کند. علاوه بر این شما می توانید در Gamespot مشاهده نمایید که این بازی، بهترین فوتبالی است که تا کنون ساخته شده و منتشر گردیده است.

بازی PES 2020 از بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعاتی کلی eFootball Pro Evolution Soccer 2020 :

نام بازی eFootball Pro Evolution Soccer 2020
شرکت سازنده Konami
تاریخ انتشار September 10, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Android, Microsoft Windows, iOS
 

بهترین بازی های نقش آفرینی 2020 PS4 با نام Final Fantasy VII Remake :

شما می توانید با تهیه بازی Final Fantasy VII Remake در این بازی با ژانر نقش آفرینی، هیجان را تجربه نمایید. این بازی را کمپانی Square Enix به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 تهیه و منتشر کرده است که البته در نسخه های بازسازی شده آن می توانید از کنسول پلی استیشن 1 نیز برای اجرا استفاده نمایید. این بازی یک بازی فانتزی است که در میان گیمرها از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است.

 
بهترین بازی های PS4 202/Final Fantasy VII Remake

اطلاعات کلی بازی Final Fantasy VII Remake :

نام بازی Final Fantasy VII Remake
شرکت سازنده Square Enix
تاریخ انتشار March 3, 2020
پلتفرم PlayStation 4

بازی Narcos Rise of the Cartels از بهترین بازی های استراتژیک ps4 2020 :

یکی از بازی هایی که از سریالی هم نام خود الهام گرفته است؛ نارکوها می باشد که گیمر می تواند در ابتدا مشخص کند که می خواهد در دسته نارکوها باشد و یا به عنوان پلیس بجنگد. امتیاز ساخت و طراحی این بازی برای کمپانی Kuju می باشد و فضای بازی مربوط به سال 1980 و در کلمبیا است. ژانر بازی بازی Narcos: Rise of the Cartels برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک مناسب بوده و توسط پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی Narcos Rise of the Cartels از بهترین بازی های استراتژیک ps4 2020

اطلاعات کلی بازی Narcos: Rise of the Cartels :

نام بازی Narcos: Rise of the Cartels
تاریخ انتشار پاییز 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

 بازی WWE 2K20 از بهترین بازی ps4 کشتی کج در سال 2020 :

بازی WWE 2K20 از بهترین بازی ps4 کشتی کج در سال 2020

برای آن دسته از گیمرهایی که به بازی های مبارزه ای و کشتی کج علاقه مند هستند، بازی WWE می تواند هیجان و جذابیت فراوانی داشته باشد. شما می توانید با پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows این بازی را اجرا نمایید. این بازی سری بیست و یکم بازی های کشتی کج می باشد که توسط کمپانی 2K ساخته شده و در طراحی آن از گرافیک و جزئیات بسیار بالایی استفاده شده است. از ویژگی های این بازی می توان به شخصی سازی شخصیت ها اشاره کرد.

اطلاعاتی کلی بازی WWE 2K20 :

نام بازی WWE 2K20
شرکت سازنده Visual Concepts
تاریخ انتشار October 22, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18

یکی از بهترین بازی های 2020 PS4 شوتر، Call of Duty Modern Warfare :

یکی دیگر از بازی هایی که دارای اول شخص بوده و توسط کمپای Activision ساخته شده است، بازی Call of Duty: Modern Warfare می باشد. این بازی نسخه جدیدی از بازی های شوتر قدیمی است. در این ورژن می توانید گرافیک بالای بازی را نسبت به ورژن های قبلی حس کنید، در حدی که در این ورژن همه چیز واقعی نمایش داده می شود. شخص اول این بازی کاپیتان پرایس جوان می باشد که شما آن را بازی می کنید. در این بازی شما هم می توانید بازی آنلاین انجام دهید و هم می توانید بخش های داستانی را مشاهده کنید؛ که بخش آنلاین این بازی از قابلیت Cross-platform پشتیبانی می‌کند. پلتفرم هایی که می توان این بازی را با آن اجرا نمود عبارتند از :

  • پلی استیشن
  • ایکس‌ باکس
  •  کامپیوتر

یکی از بهترین بازی های 2020 PS4 شوتر، Call of Duty Modern Warfare

اطلاعاتی کلی بازی Call of Duty: Modern Warfare

نام بازی Call of Duty: Modern Warfare
شرکت سازنده Activision
تاریخ انتشار 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 9/10
رده‌ سنی +18

 بازی Need for Speed: Heat از بهترین بازی PS4 ماشینی :

یکی از بازی هایی که ساخته کمپانی EA است و موفقیت بسیاری را کسب کرده است؛ بازی Need for speed بوده که در این سری با بهره بردن از گرافیک قوی فضای جذاب و واقعی را به تماشاگر نشان می دهد. شما می توانید بازی خود را شخصی سازی نمایید و برای اجرا آن از پلتفرم‌ های کامپیوتر، پلی استین و ایکس باکس استفاده کنید. همچنین می توانید این بازی را دو تک نفره آفلاین و یا چند نفره آنلاین انجام دهید. این بازی علاوه بر جهان باز بودن، در شهر Miami Florida انجام می شود. قابل ذکر است، که در این بازی شما می توانید 127 ماشین از 33 برند از جمله فراری انتخاب نمایید.

این مطلب را از دست ندهید  بازی فورتنایت و بررسی نکات اصلی دانلود و اجرای آن

بازی Need for Speed: Heat از بهترین بازی PS4 ماشینی

اطلاعاتی کلی بازی Need for Speed: Heat :

نام بازی Need for Speed: Heat
شرکت سازنده Electronic Arts
تاریخ انتشار November 8, 2019
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

از بهترین بازی های ps4 سال 2020 با نام Bully 2 :

یکی از بازی های کمپانی Rockstar  که بعد از به پایان رساندن بازی Red dead redemption طراحی و تولید کرد؛ قسمت دوم بازی Bully بود که در سراسر آن گیمر می تواند معلم های خود را اذیت کرده و هم کلاسی های خود را بترساند. البته هنوز جزئیاتی در مورد این بازی وجود ندارد. در نظر سنجی های بازی Rockstar Games این بازی در دسته محبوب ترین ها قرار گرفت.

از بهترین بازی های ps4 سال 2020 با نام Bully 2

اطلاعات کلی بازی Bully :

نام بازی Bully
شرکت سازنده Rockstar Games
تاریخ انتشار مشخص نشده
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
رده‌ سنی +18

از بهترین بازی های شوتر آنلاین ps4 2020 ، بازی Ghost Recon Breakpoint :

این بازی یکی از بازی های آنلاینی است که شرکت Ubisoft طراحی و تولید کرده است و شما می توانید با پلتفرم های Microsoft Windows و PlayStation 4 و Xbox One این بازی را اجرا نمایید. همچنین این بازی، یک بازی جهان باز است، که گیمر می تواند با کمک گرفتن از استراتژی های متفاوت دشمنان خود را شناسایی و از بین ببرند. البته قسمت های آنلاین این بازی با Playsatation plus اجرا خواهد شد. این بازی زمانی هیجان انگیز می شود که شما به همراه چند نفر از دوستانتان این بازی را انجام دهید.

از بهترین بازی های شوتر آنلاین ps4 2020 ، بازی Ghost Recon Breakpoint

اطلاعاتی کلی بازی Ghost Recon Breakpoint :

نام بازی Ghost Recon Breakpoint
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار October 4, 2019
پلتفرم Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One
 

بهترین بازی PS4 2020 برای کودکان Concrete Genie :

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به بازی های اکشن و ماجراجویی علاقه دارید می توانید Concrete Genie که توسط شرکت PixelOpus طراحی و تولید شده است، را تهیه نمایید. این بازی در شهر کوچکی به نام Denska اتفاق می افتد که علاوه بر آلودگی فراوانی که دارد؛ خلوت هم هست. شخص اصلی این بازی پسر جوانی به نام Ash است که شما به جای آن بازی می کنید. در این بازی با حرکت دادن دست نقاشی هایی روی دیوار کشیده می شود. یکی از موارد جذابی که در مورد این بازی وجود دارد، پشتیبانی از Playsatition Move می باشد.این بازی یکی از بازی هایی است که به صورت انحصاری برای پلی استیشن منتشر خواهد شد.

بهترین بازی PS4 2020 برای کودکان Concrete Genie

اطلاعات کلی بازی Concrete Genie :

نام بازی Concrete Genie
شرکت سازنده Pixelopus
تاریخ انتشار 2019
پلتفرم PlayStation 4

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Gods & Monsters :

Gods & Monsters از جمله بازی های اکشن و ماجراجویی است که شرکت Ubisoft آن را برای ارائه در سال 2020 ساخته است. در این بازی شما به جای قهرمانی که با انواع هیولاها می جنگد، بازی می کنید. این بازی با پلتفرم های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows قابل اجراست. این بازی از دسته بازی هایی است که دارای یک گرافیک فانتزی است و نکته جالب در مورد آن شخصی سازی شخصیتی است که با آن بازی می کنید.

بهترین بازی های ps4 2020 با نام Gods & Monsters

اطلاعات کلی بازی Gods & Monsters :

نام بازی Gods & Monsters
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار February 25, 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
 
https://karanmarket.com/the-best-ps4-2020-games/

بهترین بازی 2020 PS4 خون آشام با نام Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 / بهترین بازی های ps4 2020

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines  از دسته بازی های اکشن  و نقش آفرینی بوده است که شرکت Troika Games آن را طراحی و ساخته است، همچنین در ساخت این بازی شرکت Hardsuit Labs همکاری کرده و درجه سنی این بازی مناسب برای بالای هجده سال می ‌باشد. البته تسلط بر زبان انگلیسی برای این بازی الزامی است. در این بازی شما برای اینکه زنده بمانید باید خون دیگران را خورده و در جنگ های تن به تن شرکت نمایید.

اطلاعات بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 :

نام بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
شرکت سازنده Hardsuit Labs
تاریخ انتشار TIME
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
امتیاز IGN 9/10
رده‌ سنی +18

 بازی دریایی Skull & Bones :

اگر به دنبال بازی های اکشن هستید می توانید بازی Skull & Bones را که توسط شرکت Ubisoft Singapore ساخته شده است، امتحان کنید. در این بازی گیمر باید یک کشتی را به صورت سوم شخص مدیریت نموده و در حین بازی  بازی جهان باز، ناو و کشتی ‌های دشمن را نابود نماید. در این بازی کشتی ها شخصی سازی می شود و روی پلتفرم‌ های PlayStation 4 و Xbox One و Microsoft Windows اجرا می شود. سوم شخصی که شما به جای آن بازی می کنید، یک دزد دریایی است که می خواهد برای بقای خود مبارزه نماید.

بهترین بازی های ps4 2020

اطلاعات بازی Skull & Bones

نام بازی Skull & Bones
شرکت سازنده Ubisoft
تاریخ انتشار March 2020
پلتفرم PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
 
شما می توانید برای خرید اکانت بازی PS4  به فروشگاه کارن مارکت مراجعه نمایید. در پایان لازم به ذکر است که این مقاله در جهت آشنایی شما با بازی های برتر 2020 گردآوری شده است. البته شما می توانید تجربه خود را در مورد بازی ها به عنوان یک شخص حرفه ای که تجربه بازی دارد، در قسمت نظرها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: